torstai 4. huhtikuuta 2013 | 20.10

viimeviikkojen kuulumiset

viimeviikolla vietettiin pääsiäislomaa. tosin mulla nyt muutenki on perjantait vapaata ja maanantaisin 2h koulua, joten hirveesti tota ylimäärästä vapaata ei tullu. perjantaina oltii ihan vaan kotona, siivottiin ja  otettiin rennosti. iskä kävi illalla asentaa meille uuden lampun. ne oli käynny ikeassa ostaa uuden sängyn, ni toivat samalla meille lampun ja parit säilytyslaatikot.

 lauantaina olin töissä! kävin opteamissa aikasemmin viikolla juttelemassa, jos rupeisin tekee viikonloppuhommia, ennen ku oikeet kesätyöt alkaa. lauantaina siis aamulla 10 olin ilosena turengin tarjoustalon kassalla ja työvuoro loppu 18.15. ei se nyt ihan niin kamalaa ollu ku luulin, mut en kyllä uraa siitä haluis. äiti laitto viestiä mulle päivän aikana, et oisin tervetullu syömään sinne raskaan työpäivän jälkeen. ei tarvinnu kahta kertaa miettiä, koska meillä kotona ei ollu mitään ruokaa. mukaan kotiin vietäväks otin vielä porukoilta kipollisen kakkua!
samilla on tapana läetellä mulle multimediaviestejä, tälläkertaa mun lauantaipäivää piristi tämmönen kuva

jotenkin kummasti viimeviikosta eteenpäin mun koneelle on alkanu ilmestyy teinileffoja. maiju ja karkki tulikin sitte sunnuntai iltana meille kattoon niitä mun seuraks. sami lähti tanelille karkuun. päivällä käytiin samin äidillä ja valtolla syömässä.

tän viikon koulupäivät meni tosi nopeesti! eihän sitä kyllä kestänykkää ku kolme päivää. aurinko on paistanu ja pupujen kanssa ulkoiltu. tähän loppuun vielä tänään otettuja kuvia stanleysta ja ilta-auringosta.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä