torstai 31. tammikuuta 2013 | 15.41

viikko 4

viikolla ei oikein tapahtunu mitään erityistä, mut viikonloppuna ei sitte kerennykkää hirveesti olee kotona.
perjantaina mentii päivällä käymään porukoilla. kokeiltiin mitä puput sanoo viljamista (stanley ei tykänny ja nellyä ei kiinnostanu) ja sitte nelly pääs elämänsä ensimmäistä kertaa ulkoilemaa. vähän neitiä jännitti eikä viihtyny yhtä pitkään ku stanley. illaks meninki sitte karkille. juhlittiin epävirallisia tupareita ja syötiin tacoja. mukana menossa minä, karkki, inkku, kaisa ja emppu.

lauantaina juna oli turengissa 16.28 ja inkku tuli hakeen mut asemalta. mentii vähän ratsasteleen. ratsastettiin mennin kentälle minä artulla ja inkku santerilla, sissi kädessä ja kentällä mä menin sissillä, inkku artulla ja santeri seisoskeli nurkassa. naureskeltiin inkun kanssa kuinka arttu pelkäs pientä ponia, joka tuli loppuvaiheessa kans siihen kentälle talutettavaks. sitte ku oltiin saatu hevoset liikutettua ja vietyä takas tarhaan, inkku lähti heittää mua hennalle. henna ja nina piti yhteiset läksiäiset ku ne 1.2. lähtee vaihtoon. henna hollantiin ja nina espaniaan. hauskaa oli ja loppuillasta lähettiin paratiisiin ku tuli ylimmästä kerroksesta huomautus liian kovasta metelistä. sami tuli puol yhen aikaa hakeen mua kotiin. sunnuntai meni sohvalla maaten ja tortillasipsejä syöden, ku sami oli niin ihana ja kävi ostaa niitä mulle.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä