sunnuntai 23. maaliskuuta 2014 | 20.38

päivä isosiskon kanssa


tapahtui viimeviikon perjantaina...

kello on 10.45 ja ovikello soi. eikai henna nyt vielä tullu? mehän sovittiin et lähetään shoppaileen vasta 11.30. se on varmaan joku postinkantaja joka tuo samille sen kauan oottamaa peliä. sami menee avaan oven ja hennan äänihän sieltä kuulu: "ota kamas mukaan niin lähetään, oon järkänny sulle pikku yllätyksen!"
pienen alkuhämmennyksen jälkeen istuskelinkin jo autossa matkalla tuntemattomaan tyylikäs apinapipo silmillä. muutamat ohikulkijat oli kuulemma kattonu vähän pidempään, ihmettelen kyllä suuresti miksi..


pienien navigointiongelmien jälkeen, päästiin määränpäähän ja oli aika jatkaa matkaa jalkasin. (tässä kohtaa en enään suostunu pitään pipoo päässä) silmät suljettuna ja hennan taluttamana kuljettiin hetki kaupungilla ja lopulta astuttiin johonkin rakennukseen sisään. vaikka mä mun siskoon luotankin, ni kieltämättä vähän pelotti kulkee silmät kiinni toisen ohjaamana. kun lopulta sain avata silmät, huomasin seisovani omenart tattoo studion edessä. oon 17 vuotiaasta asti haaveillu lävistyksen ottamisesta, mutta koskaan vaan en oo saannu aikaseks. nyt mun haave oli kuitenkin toteutumassa, kun henna oli järkänny mulle yllätyssynttärilahjaks lävistysajan! ei voi muuta sanoo ku et mun isosisko on ihan mahtava! oot säki riina ihan kiva veljespoika :) kun olin saannu lappuun täytettyä tarvittavat tiedot, kävin kädet täristen istumaan vihreään tuoliin. pienen kivun ja epämiellyttävän rusahdusäänen jälkeen, oli kauan ootettu koru korvassa.

tän jälkeen käytiin koululla syömässä, vahinkotavarakeskuksessa, tsekkaamassa laakson vaatetarjonta ja lopuks tehtiin pikavisiitti hyvinkään willaan. täältä henna löys ittelleen farkut, mitä lähettiinkin ettiin ja mun mukaan tarttu keltanen pipo. tän jälkeen vauhdilla himaan, vaatteiden vaihto, ruisleipä ja vesipullo mukaan ja sitte hennan kautta tallille.

           

tallilla aika kulu tosi nopeesti. käytiin hakeen heppa sisälle, harjattiin ja laitettiin se kuntoon. samalla kun kattelin kentän reunalta hennan ratsastusta, mulla oli seurana kaks kaks söpöä koiraa, jotka innokkaasti pyöri mun ympärillä kerjäten rapsutuksia. kun hevonen oli saatu liikutettua ja jäljet siivottua, lähettiin takas hennalle, jossa siirrettiin päivän heppailukuvat koneelle. pian kello olikin jo kuus ja aika menna rautatieasemalle ootteleen junaa ja kotiin pääsyä. vaikka oli koko päivän menossa ja illalla kotiin päästyä väsytti, päivä oli ihan älyttömän kiva!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä